jag har jag tycker jag pratar

Jag har insett att min senaste kyss: var med en person som jag tänker på väldigt ofta.
Jag lyssnar på: mig själv
Jag pratar: alldeles för mycket ibland
Jag tycker om: att vara riktigt glad
Jag avskyr när folk:
sitter och hostar konstant i flera minuter
Kärlek är: det finaste som finns här i världen
När jag borstar tänderna: tittar jag mig i spegeln
Det sexigaste yrket är: byggarbetare, med sexiga kläder och hammare på hängande på sidan av byxorna
Jag är rädd för: mööörker
Den värsta känslan är: när man har gjort allt som går men inget händer
Den bästa känslan är: när man får känslor för någon och blir helt upp & ner :D

Sist jag grät var: förra veckan, helt i onödan
När jag vaknar på morgonen: är jag skiiiittrött
Innan jag går och lägger mig: klär jag av mig
Just nu tänker jag på att: jag är så jävla sugen på godis
I morgon kommer jag: att vila från träning, japp
Jag vill verkligen: ha helg, sova

Kommentarer
Postat av: sp

Byggare MUUUUUUUUUUUUUUMS!

2011-03-01 @ 22:30:39
Postat av: Evve

okej om jag snor denna? den var bra! :)

kram på dej

2011-03-01 @ 23:33:33
URL: http://frankiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0