munk

idag har jag haft den bästa vardagen på länge, jag fick umgås med min fina kompis, uppleva värme utomhus, strålande sol, umgås med de absolut bästa arbetskamraterna, tror inte jag behöver säga så mycket mer. det var även våran sista dag på ICA i Uppsala, där vi har haft det alldeles för bra, helt perfekt. så eftersom vi hade våran sista dag och skulle skiljas åt fick vi en hel påse med gott ;)! tror jag ska fortsätta ha en extremt bra dag!

munk i solen.




a ram sam sam i mejeriet....



tror att ICA gjorde min kväll, detta fick vi.



köpte även en ny tröja!





Kommentarer
Postat av: Jossa

Jag förstår inte hur du kan vara så otroligt söt människa.... <3

2011-03-13 @ 18:57:47
URL: http://josefinawestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0